Bu Blogda Ara

Ocak 15, 2011

EYyvah Eyvah 2!

BOŞA ANLATIP NEFES TÜKETMEYİM DE GİDİP KENDİNİZ GÜLÜN SAYIN OKUYUCU.YAPMA BEDAVACILIK:)  ne vakittir gidiyorum Forum İstanbul,Metroport o port bu kort geziyorum senin gibi de yer bulamıyorum mu diyorsun? Efendim, YER Mİ BULAMIYORSUN? GİT BAYRAMPAŞA AQUARIUM AVM'DE GİR,BOŞ SALON İZLE:) BİZ ÖYLE YAPTIK.ÖĞRENCİ 8TLimiş..İyi Seyirler:)

Ocak 09, 2011

FİNALLER!:S

Finaller başladı!!benim deli gibi ders çalışıyor olmam gerekirken sırf merakımdan ''Eyvah Eyvah 2''yi izlemeye gittim ama salonlar doluydu:( Eve geç kalmamak için[ewet benim bir öğrenci ewim yok,yaşadığım şehirde okuyorum ve orada kral babadır:)] biraz AVMde takılıp dönmek zorunda kaldık:( üzgünüm.Ve bilerek girmediğim İngilizce muafiyet sınavı için daha da üzgünüm.Siz siz olun, bu yazıyı okuyan bir ÖSS hazırlıkçısı varsa; Sakın muafiyete ''aman canım girmeyim benim ingilizcem zaten iyi bir iki puan yükseltiriz'' diyerek girmemezlik etmeyin.Kendimden biliyorum ki büyük eş-şek-lik.Başka da bişi değil:(
(bkz: Bir günlük olarak blog)(bkz: İçim yanıyor blogum,durduramıyorum efenim)
Sağlıkla Kalın,3 hafta sonra engeç o filmdeyim:)

Ocak 07, 2011

BEN NASIL KONUŞUYORUM,HAYRET BİŞİ YAA:)

Bugün bir kuş aldım ne için oldugunu söylemicem ama ahanda muhabbet:) Geldiğinden beri öööle duruo.Benim de finallere çalışmam gerekirken seni yeni ewine ısındırmaya çalısıyorum kuşum sen de bana azıcık anlayış göster ağzını çabuk tut da bir iki öt yahuu..canımı çıkarttın bebeğim olmas ki bu böyle ama deli gibi senle uğraşıyorumm.Daha küçükmüş satıcı beni yamultmuyorsa:)2aylık erkekimiz:) Ponçiğim benim bak familyan neler yapıorr sen de yap bişiler,bak walla ben hayret etme işini sana bırakmıyorum kendim dicem ''SEN NASIL KONUŞUYORSUN HAYRET BİŞİ YAA:)''Diye:)

Ocak 03, 2011

PANAROMA MUSEUM:)

Cumartesi akşamı 1453 Panaroma Müzesini gezdim:) Kalabalık yüzünden çok ta bişey anlamadım ama gideceklere şöyle bir iki tavsiyede bulunabilirim:
  1. Ulaşmak için TOPKAPI yazan minibüslere binin ve şoförlerine sorun ya da Metrobüs/Tramvay kullanıcısıysanız TOPKAPI durağında inerek üst geçitten parkın içine geçin.Orada göreceksiniz zaten.
  2. Hafta sonları çok kalabalık olabiliceğini tahmin edin bi zahmet ve zamanınız varsa hafta içi ziyaret edin.
  3. Müzenin içine girdiğinizde merdivenlerden çıkınca geldiğiniz yerde sadece 15 dakika kalacağınızı hatırlayın ve gökyüzünden Fatih Sultan Mehmet çıkacak diye beklemekten vazgeçin.Çıkmıyor:)
İŞTE BUNLAR DA Bİ KAÇ RESİM MESİM:

Bu soldaki:3boyutlu müzenin ufak maketleri












çekebildiğimiz güzel bi poz:)


GİDİN,GÖRÜN BU MÜZEYİ DERİM..
3YILDA 8 SANATÇI çalışarak tamamlamış,üstelik daha çok bilgi edinebileceğiniz tele rehberler de var.