Bu Blogda Ara

Aralık 23, 2010

adam uçmuş.Ama uçuruyo da:)


Uçan Balon Nasıl Yapılır | akilli.tv

Aralık 22, 2010

Dinliyorum ben bunu:)itiraf ediyorum,ewet.

Ölürmüsün üstüme gelmesen
Arayıp durmasan ölürmüsün
Havalar güzel bu aralar özel
Birini hiç beklemiyordum
Önce arkadaş gibi yavaş yavaş
Takılırdık ilyas.info diyordum
Sana söyledim sabırlı ol dedim
Belliki hazır değildin
Bazı kuşları özgür bırakmalı
Tutamadıkça delirdin
Üstüme gelmesen
Peki tamam desen
Azıcık beklesen ölürmüsün
Arayıp durmasan
Oturup kurmasan
Boşuna yormasan ölürmüsün

Aralık 20, 2010

tez kılıklı proje!


birkaç gündür kafamı meşgul etmekte olan problem bu.İşletme hocasının verdiği proje ödevini tez formatında hazırlıyoruz..istediğim şekle halen uyabilmiş değil ve çarşamba 24.00'a kadar vaktim var..Günümün yarısını okulda geçirdiğimi varsayarsak yanmış durumdayım.Bununla uğraşmaktayım.Buna mukabil de bloglama faaliyetlerime ara verdim,kısa süre mod:off

Aralık 15, 2010

kızlar ve bilgisayar,bir de sewgili:)

az önce ekşi sözlükte okuyup gülmekten çatlamama sebep olmuş bi yazıyı paylaşmak istedim:)cuk oturmuş,çok ta güzel olmuş,pek te güzel olmuş:) karekterlere selam olsun:):

- ya sevgilim ben neden sayfa açamıyorum bu bilgisayarda şunu bi yapsana.
- bak şimdi aç internet explorerı. toolsdan internet optionsa gel.
- ya bana anlatma gel yap şunu iki dakikada işim çok acele noolur.
- ya ben her zaman yanında olmayabilirim. kendin yapacaksın, öğreneceksin!
- sonra öğrenirim söz. şimdi sen yap.
- illa bana balık ver diyorsun ya! hayır vermeyeceğim. balık tutmasını öğreteceğim sen yap benim dediğimi toolsdan options....

gecenin ilerleyen saatleri yatay vaziyetler.

- hanimiş benim minik kuşum gel bakiim buraya bik bik.
- necmi dur şimdi bişi öğreticem sana.
- oo öğret bebeğim öğret
- şimdi ellerini benim üstümden çek.
- ee
- göbeğinin üstüne koy. sonra yavaşça aşağı indir.
- nası yani? böyle mi, eee?
- eesi ben her zaman yanında olmayabilirim!
- hönk?!?
- işim acele diyoruz hâlâ yok tools yok options... indir elini indir. hah, tuttun mu balığı şimdi, eşşoğlueşşek seni be!
(saruman, 20.01.2006 12:04 ~ 12:48)
bugün yine berbat hissediyorum ama ajda pekkan koştu imdadıma:) beni bi kıpraştırdı yerimden yauuu pek mutlu hisseettim,sevceksiniz,seveceksiniiiiizzz:)
AJDA PEKKAN - YAN YASIN KELES REMIX REINA 2 OFFICIAL
Yükleyen djjaseen. - Diğer müzik videolarına göz atın.

Aralık 14, 2010

suluboyaaaa:)


Az önce suluboyalarımı ne kadar özlediğimi anladım:) Öyle Bir Gecer Zaman Ki  dizisinde Osman adlı  ufaklık suluboyalarına özenli bezenli abanırken benim de aklıma ilkokulda öğretmenimin verdiği resim ödevlerini ne kadar itina ile yaptığım geldi ...koltuğun üzerine defterimi koyar suyumu hazırlar bandıra bandıra başka alemlere dalan bi çocuk..:) sonralarında bir quaj boya diye bişey çıkmıştı,onu da pek sevmiştim ve unutamam çok şahane bir at çizip boyamıştım,yani o yaştaki bir çocuğa  göre çok şahane:) eğer sakladığım şeyler arasında bulabilirsem o resim defterini;muhakkak paylaşmak isterim..bu da öyle bir özlemdi işte akşam akşam...başka dünyalara kaygısızca dalma özlemi belki..kimbilir.

Kimin tavukuna kışt dedik?

ben bugün kötüyüm..çok kötüyüm..insanlara tewazu gösterdikçe tepenize çıkıyorlar.Kimsenin tavuğuna kıştt demem ben.Ama verdiğiniz kıymeti neden suistimal eder insanlar?ya da neden sizin bir yaptığınızla kendi yaptığını karşılastırıp''ben bişey yapmıyorum zaten dimi!''diye çemkirir?anlayamıyorum.Ya da bazı zamanlar var insan kendini toparlayamıyor karşıdakine yükleniyor.Bilemedim şimdi ben onuu:(

Aralık 13, 2010

soğuk,çok soğuğuğukkk!

Dondumm..bugün hava ne kadar soğuktu ; cehennemde olsam daha iyi dedirtti bana sevgili okur.Avcılar Kampüsü ( iki su yığını arasında kalmış düzlük-istanbul sınırları diyemiyeceğimiz alanımsı) beni yüz felci etmeye yetecek kadar üşüttü..Hiçbirşey fayda etmiyor durduramıyoruz efendimm donuyoruzzzz:( bu soğuğu kesmenin bi yolu var mıdır acepşın:( bir de Cuma günü o yağmura çizmelerim dayanamayıp su aldı ama bunun bir yolu varmış (bir eski izciden öğrendiğme göre:)) ayakkabının altına vazelin sürüp ateşte kızdırırsanız su filan almazmış..Yapan olmaz tabii biliyorum ama belki bi gün gerekir:)
Sağlıcakla kalın bu havalardaaaaa..
yazarın notu: blogumun sayfasını açınca ısındığımı hissetmem de kendime sevgimin boyutlarını aştığını gösteriyor sanırım:)size de aynısı olmadı mı ama ısındık,ısındık:)


Aralık 12, 2010

bugün benim kadamın doum günüü:)

bugün çookk canım,güzel arkdaşım,kardeşim bir fıstıgın doğum gunuydüü:):) liseden kalma arkadas grubumuzla ufak çapta bi kutlama yaptık.Sevdiceğimin de bize katılması işin tadından yenmemesine sebep oldu:) insanın kardeşine hediye alması daha basit oldugundan bir önceki yazı bu konuyla ilgili değildir dememe de gerek görmuyorum:) ayrıca ona aldıgım uzun kazaktan kendime de aldım ve buluşmaya giderken altıma da taytımı cizmemi giyip gttim,mantomu cıkardıgımda ''aa,üzerindeki ne kadan da güzell kadaaa'' yaptı:) hehh dedim işte bu çok iyiiii:) çookk keyifliydi bugun çookk:) yalnızzz; kızların realden aldıgı pasta bizi yerle bir ettii yahuuu xD Doum gunu cocuku bile sordu nerden aldınız kadalar bu pastayı diyee:)) yani yeri doğru tahmin etmesini de yılların sıra arkadaslığna bağlıyorum:)) tekrar iyi ki doğdun kadacımmm..

PS:KAdA=KARDEŞ
PS2:(Bkz:agız alıskanlıgı:))

Aralık 10, 2010

hediye bulmak ne zorrr işmiş:(

özel birine hediye almak için ne kadar uzun çaba gerekiyormuş bilmezdim:( bu daha önce hiç özel biri olmamış anlamına da geliyor olabilir tabi..daha kutlamaya 1,5ay olmasına rağmen bu durum beni kasmış vaziyette:( doğrusu hediye Almak kolay iş ama ben hediye almaktan ziyade hediye wermek istiyorum,çok dertliyim:(:( çokk orjinal olsun istiyorum çookkk:(:(

Kasım 30, 2010

KPSS!!!

Geçtiğimiz haftasonu, Ertelenen KPSS sınavına girebildim nihayet..girişteki güvenlik önlemleri beni tamamen KASTI.Türbanlı olmayan ben ve benim gibi arkadaşlar sınava kafasındaki tokayı ite kaka çekiştirip içine bişey sokmuşmuyuz diye kontrol edilerek alınırken,başı kapalı arkadaşları türbanları üzerinden bi yokladılar o kadar.Bu nasıl bir anlayıştır çözemedim.Öte yandan duwardaki ÖSYM marka saat beni çok mutlu etti:) ben ki ÖSS'ye de saat almayı unutup giden insan için:) diğer güzellikler de çok iyidi.Yani ben bu tür sınavlar için özel üzerinde bildiğiniz SINAV KALEMİ yazan faberle giriyorum,dedim ki bunlar içeri kalem de almıyor Allah bilir ne kötü bi kalem wardır şimdi karala dur..diye düşünürken çok yanıldığımı anladım masada hazır ağzı kapalı çerez poşetinde ;aynı kalemden 2 adet,1silgi,1kalemtraş,1peçete ve can alıcı nokta 2olips:) görünce.
Yetkililere sesleniyorum :
ÇOK rica ediyorum su da werin bizeee:) iyi iş çıkmış gerçekten,tebrikler..


Kasım 17, 2010

Ata'nın türküsü

internette gezinirken rastladığım kayıttır kendileri..kimileri gerçek değildir diyor,kimileri inanıyor.Benim anlamadığım neden türküyü söylerken ses o kadar net ama sonunda verdiği demeçte cızırtılar duyuyorum?sanki birbirine eklenmişler gibi..işin ustası değilim bilemem ama sonunda yAptığı o konuşmada sanki biraz çakırkeyif:) çok ta tatlı geldi kulağma sevesim geldi yanaklarından:) Celal Bayar'dan söz edecekken de Ceall deyişi pek şeker:) ayrıca eğer bu kayıt fake değil ise gerçekten çok ta hoş söylemiş Selanik türküsünü..ahan da türkü

Kasım 15, 2010

NE GİYERSEN O OLURSUN



Sloganı bu imiş yeni renkli Penti reklamının NE giyersen O olursun.. 







http://www.medyaloji.net/haber/merakla_beklenen_penti_reklami_yayinda_.htmreklam bende bişeyler başlattı eleştirmeden duramıyorum yahu:)  bi kere çekim,kamera açıları,müzik kötü ötesi ve  bu bacaklar bu kadınların mı gercekten yoksa bacak mankeni mi kullanılmış?pek inanasım gelmiyor 1,50 bağyanda ne bacak olacak arkadaş baştan aşağ çorap giydirsen ne olur o hatun kişiyeJayrıca müzik cidden pek kötü yahu önceki nil karaibrahimgil çıkması ''ruhum hep deseeen deseennn '' bundan 10 katı iyi idi  bence…ya da hadiseli ''aşkını göster biiiiiiii'' penti ne yaptın sen eski reklamların gayet iyi idi strateji mi değiştirdin,hani şu kadınların sonunda eline çorap gecirip sexi bakış attığından bahsediyorum tabiki deee..:

 Aha da eski reklamların linkini koyuveriyorum:
http://www.youtube.com/watch?v=QtfllSH9qZg
Ayrıcana Penti sözüm sana!seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım yahu ben O kızlardan hiç biri olmak istemiyorum onlardan biri olacağıma gider Nazmiye teyzenin çoraplarını giyerim o olurum

Kasım 13, 2010

intihar mı

bir de bu olayla ilgili nette biraz gezineyim dedim de trajikomik haberlere rast geldim.Birini paylaşmak isterim:
özellikle şu kısım akıllara zarar:Öte yandan, Ortaköy'de gezintiye çıkan vatandaşlar, intihar girişimini meraklı gözlerle izledi. Bazı vatandaşların, intihar girişiminde bulunan şahısla aynı karede fotoğraf çektirebilmek için yoğun çaba harcaması dikkat çekti.

Ekşi Sözlük

ilk gönderimin bu kadar gecikmesi bana hesabımla ilgili sıkıntılar yaşattı ve fakat herşeyi halletmiş bloglamaya geçmiş bulunmaktayım.Bugün bir intihar girişimi vardı her nekadar şov dense de ..hemide boğaziçi köprüsünde aa gençler!Girişim sahibi vatandaş ise benim de günlük takip ettiğim 'ekşi sözlük' yazarlarından bir zat imiş..bu sabah ekşi sözlük'e yazdığı hoşçakal içerikli mektup ardından köprüye gitmiş yaklaşık 4saat polisi kendisiyle uğraştırmış,o yolu kullanan kişileri trafiği felç etmesi sebebi ile mağdur etmiş ve de tahmin edildiği üzere girişimde bulunmuş ancak başarılı olamamıştır.Kendisiyle ilgili sözlükte yazılanları okudukça şaşırdım.Arkadaşım sen evinden gittin adamın atlayacağı yere de her anını anlatıp milleti daha cok sıkıntıya sokmak için mi?atlasa ne yapacaktın suya nasıl çakıldığnı mı paylaşacaktın sözlükte?birbirlerini yediler koca gün:) Herkesin kendi görüşüdür,o insanı yaptığı davranışta samimi bulmayabilirsiniz ancak yazılan kötü entryler adamın atlamadığı ögrenilince teker teker silindi aa dostlar:)